Home Forums General discussions Touch

Tagged: 

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Participant
    Post count: 1

Marlboro Touch
    Nicotine: 0,6 mg
    Hars: 8 mg
    DUS: 9
    Uiterlijk: ik vind het leuk. Kleine dikke sigaretten compact formaat en prettige uitstraling. Marlboro zondigt helemaal niet, zeker niet in deze serie. De ringen branden, de filterstartmarkering en de gravure met de merknaam. Alle. Tegelijkertijd eenvoudig, mooi, zorgvuldig, om de consument in een prettige bui achter te laten.
    In de hand om zo’n sigaret eerlijk gezegd te willen en te kunnen.
    Het was een aangename verrassing. De inhoud van de pitches is altijd alarmerend. echter, de goedkeuring van de wet over de afwezigheid van schadelijke vlekken op sigaretten speelt in de tegenovergestelde richting – hun inhoud googelt ronduit lui, en ik leer er achteraf over (nu, hier, in een pakje van een witvis die is achtergebleven).
    Interessant is dat, ondanks de waarde van nicotine in 0,6 mg, het voelt als 4-5. Je kunt hier niet op de toonhoogtes slaan – er zijn er negen, ik weet niet wat het zou moeten be├»nvloeden, maar het feit. De syzhka gaat vrij gemakkelijk en op zijn gemak, terwijl je overal van de tabak kunt genieten.
    impliceert een dubbel koolacetaatfilter met een kartonnen mondstuk.
    Munstuk is op zijn plaats en het filter voldoet aan zijn werk. Over mondstuk gesproken, het papier is op. Niet likken, alsjeblieft, het wordt zachter.)) Ook op het filter zit een perforatielijn, zodat je ook op dit moment kunt spelen (maar dat zal ik niet doen, want sigaretten scheuren – barbarij).

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic.