Home Forums General discussions Marlboro dubble burst

Tagged: ,

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Participant
    Post count: 1

Marlboro dubble burst-sigaretten worden verkocht in een standaardverpakking met 20 sigaretten.
    Formaat – compact.
    Niet ultradun.
    Het kan dus niet worden gezegd dat dit een vrouwelijke versie van sigaretten is, ze zijn universeel.
    Sigaretten zijn wit met een wit filter.
    Vervaardigd door Philip Morris, Zwitserland.
    Er is geen informatie over het teer- / nicotinegehalte op de verpakking. Nu worden deze gegevens niet op sigaretten afgedrukt. Zoals, er zijn geen lichte sigaretten, ze zijn allemaal schadelijk.
    Dus ja…
    Er is geen informatie, maar het voelt als maximaal 5 / 0,5 teer- en nicotinegehalte in deze sigaretten. Ik kan ze niet stoer noemen.
    De tutu is helder, glanzend, ik hou van dit ontwerp.
    de tabak is niet sterk. Sigaretten zijn gemakkelijk te roken, het hoofd wordt er niet duizelig van, zoals het geval is bij zware sigaretten.
    De tabak is zacht genoeg.
    Gedurende de hele rookperiode voel ik de rijke smaak van tabak, versterkt door verfrissende munt- en bessentonen.
    Over het algemeen zijn Marlboro-sigaretten met dubbele mix behoorlijk fatsoenlijk, de tabak is aangenaam, zacht, er zijn twee capsules en hun smaak is gedurende de hele rookperiode voelbaar, en niet alleen aan het begin.

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic.